lagu kumpulan may gadis bertudung putih


Gadis Bertudung Putih Lyrics Wajah seri yang memukau Pesona kau dipandang Tersenyum dan terkhayal sejenak Matamu gemilang Bagaikan ada syurga Di dalamnya Aku ingin bersama Memilik sebuah kota. Aku ingin bersama memilik sebuah kota.


Pin On Style

Free printable and easy chords for song by May - Gadis Tudung Putih.

. Gadis Bertudung Putih Lyrics MAY. May - Gadis Tudung Putih Live Unplugged intro Em. Kumpulan May ialah sebuah kumpulan rock yang aktif di Malaysia semenjak pertengahan dekad 1980-an.

Wajah seri yang memukau pesona Kau dipandang. Wajah seri yang memukau Pesona kau dipandang Tersenyum dan terkhayal sejenak Matamu gemilang Bagaikan ada syurga Di dalamnya. May Gadis Bertudung Putih lyrics.

Em g 8x em g 5x wajah sering yang memukau pesona dipandang am em terpegun dan terkhayal sejenak am g d em matamu kemilau bagaikan ada syurga didalamnya em g 5x aku ingin bersama memiliki. Dan terkhayal sejenak Matamu Gemilang bagaikan Ada syurga di dalamnya. Lagu yang seirama.

Wajah seri yang memukau Pesona kau dipandang Terpegun dan terkhayal sejenak Matamu gemilang Bagaikan ada syurga Di dalamnya. Bawalah ku pergi Ke mana saja Bawalah ku lari Dari sengsara Manalah berhenti Di. Lirik Lagu Gadis Bertudung Putih - May Wajah seri yang memukau Pesona kau dipandang Tersenyum dan terkhayal sejenak Matamu gemilang Bagaikan ada syurga Di dalamnya Aku ingin bersama Memilik sebuah kota Bersamamu aku diyakinkan Ku berada di tengah-tengah Persimpangan tak ke mana.

MAY - GADIS BERTUDUNG PUTIH. Lirik Lagu Gadis Bertudung Putih May. MAY Gadis Bertudung.

Aku ingin bersama Memilik sebuah kota Bersamamu aku diyakinkan Ku berada di tengah-tengah Persimpangan tak ke mana. Bersama Mu aku diyakinkan. Intro gm cm gm wajah seri yang memukau persona kau di pandang cm gm terpegun dan terhayal sejenak cm bb f gm matamu gemilang bagaikan ada syurga di dalamnya gm aku ingin bersama memiliki sebuah kota cm gm bersamamu aku di yakinkan cm bb f gm ku berada nun ditengah2 persimpangan tak ke mana bb f cm gm bawalah ku pergi ke mana saja bb f gm.

Nun di tengah-tengah Persimpangan tak ke mana Bawalah ku pergi. Bawalah ku pergi Ke mana saja Bawalah ku lari Dari sengsara. Aku ingin bersama Memilik sebuah kota Bersamamu aku diyakinkan Ku berada di tengah-tengah Persimpangan tak ke mana.

Lirik Lagu Gadis Bertudung Putih May Gadis Bertudung Putih Wajah seri yang memukau Pesona kau dipandang Tersenyum dan terkhayal sejenak Matamu gemilang Bagaikan ada syurga Di dalamnya Aku ingin bersama Memilik sebuah kota Bersamamu aku diyakinkan Ku berada di tengah-tengah Persimpangan tak ke mana Bawalah ku pergi Ke mana saja Bawalah. LIRIK LAGU KUMPULAN MAY - GADIS BERTUDUNG PUTIH. Lirik lagu yaitu ibarat dibawah.

Terpegun dan terhayal sejenak. Aku ingin bersama Memilik sebuah kota Bersamamu aku diyakinkan Ku berada. LIRIK LAGU KUMPULAN.

May Gadis Bertudung Putih Wajah seri yang memukau Pesona kau dipandang Terpegun dan terkhayal sejenak Matamu gemilang Bagaikan ada syurga Di dalamnya Aku ingin bersama Memilik sebuah kota Bersamamu aku diyakinkan Ku berada di tengah-tengah Persimpangan tak ke mana ChorusBawalah ku pergi Ke mana saja Bawalah ku lari Dari. MataMu gemilau bagai kan ada syurga didalamnya. Lirik Lagu Yang Terkait.

Wajah seri yang memukau Pesona kau dipandang Tersenyum dan terkhayal sejenak Matamu gemilang Bagaikan ada syurga Di dalamnya. LayannnnnSUBSCRIBE Channel BraderRockers untuk mendengar lagu-lagu klasik slow rock yang sentiasa berirama di dalam ingatan. Kumpulan MAY yang satu ketika dahulu terkenal dengan lagu Sendiri dan Gadis Bertudung Putih juga tidak terkecuali terkena tempiasnyaWalaupun nama MAY masih gah dalam kalangan peminat muzik rock namun pengunduran penyanyi utamanya Mus baru-baru ini menimbulkan sedikit ketegangan.

Lirik Lagu Gadis Bertudung Putih - May. Bawalah ku pergi Ke mana saja Bawalah ku lari Dari sengsara yeeah Manalah berhenti Di situ terhenti Manalah kembara Terselit kita. Bawalah ku pergi Ke mana saja Bawalah ku lari Dari sengsara.

Chords ratings diagrams and lyrics. Kumpulan ini membawakan lagu-lagu berbahasa Melayu. Bawalah ku pergi Ke mana saja Bawalah ku lari Dari sengsara.

Aku ingin bersama Memilik sebuah kota Bersamamu aku diyakinkan Ku berada di tengah-tengah Persimpangan tak ke mana. Lirik Lagu Gadis Bertudung Putih May. Wajah seri Yang memukau pesona Kau dipandang Terpegun.

Capai tanganku Kita berganding berdua Genggam tanganku Kita nyanyikan Lagu yang seirama. Lirik Lagu Gadis Bertudung Putih - May Wajah seri yang memukau Pesona kau dipandang Tersenyum dan. May Gadis Bertudung Putih Wajah seri yang memukau Pesona kau dipandang Tersenyum dan terkhayal sejenak Matamu gemilang Bagaikan ada syurga Di dalamnya Aku ingin bersama Memilik sebuah kota Bersamamu aku diyakinkan Ku berada di tengah-tengah Persimpangan tak ke mana Bawalah ku pergi Ke mana saja Bawalah ku lari Dari sengsara Manalah berhenti Di.

Buat Peminat - peminat kumpulan May dan peminat - peminat kumpulan rock yang lain jom kita layan lagu daripada kumpulan May ini dengan judul lagu gadis bertudung putih. Lirik Lagu Gadis Bertudung Putih May iLirikLagu Lirik Lagu Gadis Bertudung Putih May Buat Peminat peminat kumpulan May dan peminat peminat kumpulan rock yang lain jom kita layan lagu daripada kumpulan May ini dengan judul lagu gadis bertudung putih Lirik lagu adalah seperti dibawah May band Gadis Bertudung Putih Lyrics Genius Lyrics May Gadis. Em G 8x Em G 5x wajah sering yang memukau pesona dipandang Am Em terpegun dan terkhayal sejenak Am G D Em matamu kemilau bagaikan ada syurga didalamnya Em G 5x aku ingin bersama memiliki sebuah kota Am Em bersamamu aku diyakinkan Am G berada dinun tengah tengah D Em persimpangan tak kemana G D Am Em bawalah ku pergi kemana.


Pin En Fuck Yeah


Pin Di Simpan Cepat


Modifikasi Motor Beat New Babylook Warna Biru Motor Biru Honda


The Best Of May Full Album Youtube Song Download Sites Music Songs Music


Komik Strip Baru Ngakak Paret 2 Komik Lucu Buku Komik Lucu


Pin On Iranian People


Pin On The Best Of May


Pin By Pfft On Na Jaemin 나재민 Handsome Anime Guys Anime Art Girl Boy Art


Pin On The Best Of May

Related : lagu kumpulan may gadis bertudung putih.